“Birlik” in yıkılmaz: şampiyonların KVN aşk hikayeleri

Alexander Alymov hakkında Inga Tibelius

Alexander Alymov KVN
Fotoğraf: kişisel arşiv

İlişki Durumu: Onlar evli, üç oğlu var.

– Sasha’yla tanıştıktan birkaç gün sonra, çok iyi ruhların olduğumuzu farkettim ve daha yakın kimse yok. Ben hemen ona dikkat çekti – güzel, uzun bacaklı, hayatın başlangıcında … Ama çok uzun bir süre için sadece arkadaş canlısıydık. Ciddi ilişkiler daha sonra başladı, dostluk, bir tıklamayla sanki sevgiye dönüştü. Sasha’yla birçok ortak menfaatimiz var: çadırlarla birlikte seyahat eder, yemek pişirir ve sonra çocukları düşünürdük. Gerçekten istedim. Zaten üç sekiz yaşında oğlumuz var ve şimdi yedi aylık hamileyim ve kızı bekliyorum. Bunun babam için ne kadar mutlu olduğunu hayal edebiliyor musunuz? Ve bizim ilişkilerimizde her zaman romantizm vardır: her yolculuk, yaz aylarında çadırda bir tatil, büyük bir şirkette, ateşte kahvaltı … Çelyabinsk’de, birçok güzel gölün etrafında yaşıyoruz, yani Sasha’nın zamanı var, hemen doğaya gidiyoruz. En romantik an – sabah gölde uyandığımızda: Sasha ateş yakmak için yakacak oduna gider, su getirir ve kahvaltı yaparım. Bu sefer sadece birlikte harcıyoruz. Kötü bir tavrım olsa da, Sasha’yla kavga etmek imkansız. O dünyanın en sakin ve en nazik kişisidir – çok şanslıydım. Karmaşık anlar ortaya çıktığında ve görüşler birbirinden uzaklaştıkça, birbirimizi suçlamadık ve birbirimizi suçlamıyoruz, “kendimizle başlıyoruz”, herkesin ne hissettiğini anlat, çünkü ilişkilerde ana şey saygıdır. Kişi bir erkeği rahatsız etmemeli, sadece kendini yapabilir. Benim düşünceme göre, güçlü ilişkiler kurmak için, birbirimizi dinlemek, birlikte daha çok zaman geçirmek ve birbirinize hoş bir sürpriz yapmak gerekir. Sasha’nın hayranları tarafından yazılmış olması, ama beni hiç rahatsız etmiyor. Örneğin, KVN’nin son Soçi festivalinde, birçok insan Sasha ile fotoğraf çekmeye geldiğinde, şaka yapmaya başladım: “Bir maymunla fotoğraf”. Ben bir iş adamıyım, bu yüzden şov dünyasındaki hiçbir şeyi anlamıyorum. Onun popülaritesini seviyorum, ama en önemlisi bile, kendini beğenmiş değil!